Street fighter advanced player fan

User info

Welcome, Guest! Please login or register.

You are here » Street fighter advanced player fan » Bienvenidos al foro » Hi everyone

Hi everyone

Posts 1 to 17 of 17

1

Hello guys, this is jeffery simpson from capcom vancouver. Looks like this is a great place to spend some time and have fun. See ya!

Last edited by JefferySimpson (2017-03-25 09:00:17)

0

2

ola tu quiere ser mi amigo my fend i want you friend greetings

0

3

tankyou for asking jefry

0

4

JefferySimpson wrote:

Hello guys, this is jeffery simpson from capcom vancouver. Looks like this is a great place to spend some time and have fun. See ya!

Last edited by JefferySimpson (Today 09:00:17)

welcome to the forum jeffery   I comment many of your news of dead rising 4 in capcom unity greeting

0

5

i also want to comment dead rising 4 games of fight capcom unity

0

6

Coco Dasymona wrote:

ola tu quiere ser mi amigo my fend i want you friend greetings

Ángel Caído wrote:

tankyou for asking jefry

El es jeffery simpson es un empleado de capcom vancover el solo trabaja en las franquicias de dead rising les presento mi amigo jeffery  .

0

7

happy christmas for you too jeffery is my new friend of mine

0

8

Ángel Caído wrote:

happy christmas for you too jeffery is my new friend of mine

Jajajajajaja en serio tu te haz azombrado de ver en persona jeffery dime tu reaccion  :crazyfun:

0

9

estoy feliz de conocer lo es grande jeffery y no es gordo como en la foto te manda saludos jeffery sergio espera que lo visites en Canada compres tu boleto de avion para que lo visites en Canada

0

10

Ángel Caído wrote:

estoy feliz de conocer lo es grande jeffery y no es gordo como en la foto te manda saludos jeffery sergio espera que lo visites en Canada compres tu boleto de avion para que lo visites en Canada

Jeffery yo lo conosi en un sitio web capcom unity cuando hera nuevo empleado de capcom en serio es jeffery en persona .

0

11

Y

JefferySimpson wrote:

Last edited by JefferySimpson (Today 00:00:17)

Hola jerffy sinsons yo oy boy a quiero ser tu megor amigo yo boy a tener un gran logro que jerfrey es mi mejor amigo de todoos los amigos saludos greeting

0

12

Jefrefy simsons es mi mejor amigo enserio saludos

0

13

no lo puedo creer

0

14

greetings jeffery, u son of a bich

0

15

Saludos jeffery has un juego de strit faiter saludos

0

16

Hi there again...so what you guys are doing? Any interesting thread around here? Who's THE man in this forum?

0

17

hi jefry i am honda from street fighter 2

0

You are here » Street fighter advanced player fan » Bienvenidos al foro » Hi everyone